marți, 22 septembrie 2015

Argila cosmetica,un produs care face minuni

In perioada adolescentei am avut de furca cu cosurile care m-au necajit si complexat ,am gresit cind am crezut ca o sa scap de ele mai tirziu.Ei bine,nu o sa va spun ca argila este un produs super-miraculos,dar este un produs natural si nu costa mult.Cosurile le-am avut in special in zona barbiei,spargeam unul si peste noapte apareau doua,o  adevarata teroare!!! Acum se mai intimpla sa apara cite unul insa de regula isi fac aparitia inainte sa-mi vina ciclu  sau daca maninc multe dulciuri.Ce ma doare cel mai mult este ca mi-au ramas pete maronii,imi este pedeapsa ca na-m avut rabdare sa astept sa cada cojita singura si am fortat-o eu! Nici fondul de ten nu acopera in totalitate si atunci, ce sa fac? Argila verde este un tratament perfect pentru tenul acneic (ca al meu),extem de bogata in minerale esentiale,material vegetal descompus sau alge de mare.Doar nu odata ati observat ca atunci cind mergeti la mare tenul se comporta altfel,apa marii fiind sarata si multe persoane care au psoriazis  merg la mare  anume pentru apa de acolo,soarele care parca face un bronz de durata,mai frumos ( o colaborare intre soare si apa).Argila verde,este perfecta pentru conditii casnice fiind deasemenea intrebuintata si in cabinete cosmetologice,este accesibila in orice farmacie si are o multime de beneficii pentu ten.Va recomand o argila verde,care se dilueaza cu putina apa calduta intr-un bol de plastic si amestecati pina obtineti consistenta cremoasa.Masca se aplică pe întreaga suprafaţă a tenului, a gâtului şi a decolteului, într-un strat cât mai gros. Lăsaţi tratamentul să îşi facă efectul timp de 10 minute, timp în care masca de argila verde se va usca pe față. Tenul se curăță ulterior cu apă călduţă. La final, aplicaţi o cremă hidratantă potrivită tipului vostru de ten.


Da,stiu ca nu am aplicat-o pe gat si zona decolteului,dar sper urmatoarea data.Dar voi,ce tip de argila ati incercat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu