luni, 21 septembrie 2015

Chec cu mere,simplu si foarte usor de pregatit

Doresc sa precizez de la inceput ca toate produsele le pun la ochi,nu mi-a iesit rau pina acum niciodata si va indemn si pe voi sa incercati.Aceasta reteta nu-mi apartine,asa cum si eu am dat de ea intimplator si am zis hai sa incerc.Asadar aveti nevoie de 

200 g faina
140 g zahar
3 oua
esenta de vanilie sau zahar vanilat
1 plic - praf de copt
mere feliate cuburi sau struguri albi-negri ( la dorinta fiecaruia)
Cum fac eu?
Faina,zaharul,ouale le pun frumos intr-un bol adinc,amestec bine,adaug esenta de vanilie cu praful de copt,amestec tot.Intre timp o felie de unt o pun intr-o cana de inox si la foc mic las sa se topeasca,untul il adaug (sa nu fie fierbinte),apoi adaug merele.Am incercat prima data cu struguri albi,dar le simteam simbureii printre dinti si am zis sa fac cu mere care mai mult imi plac in chec.In fine,acum dupa preferintele fiecaruia.Pun intr-o tava rotunda, pun si hirtie de copt( nu cum am facut prima data,de mi s-a lipit totul de tava si a trebuit sa las sa se inmoaie cu apa), apoi torn continutul in tava si bag la cuptor pentru 40 de min,setez la 180 gr si astept!

Pe linga faptul ca o sa fie un parfum de prajiturele in casa,o sa va bucurati de un chec foarte usor de pregatit si fara ingrediente sofisticate.
mmm...

Doua felii nepudrate deocamdata

Va indemn si pe voi sa incercati..Sa aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu