vineri, 18 septembrie 2015

Cremele de corp de la Oriflame

In perioada adolescentei cind am inceput sa fiu si eu consumator de cosmetice,am inceput cu  Nivea.Crema de corp de la Nivea avea un miros dulceag  si foarte hidratanta,mai concret era o lotiune consistenta cremoasa si o aplicam de regula dupa epilare.Apoi au urmat si altele.Avusesem o crema de la Avon,nu-mi aduc aminte cum se numea dar stiu ca lasa sclipici pe piele,am folosit-o pe timp de vara.
Consistenta era asemenea unui iaurt,lejer.Apoi am trecut la Oriflame.am inceput sa folosesc cosmetica,mi-a placut.Crema care isi va schimba ambalajul este Milk&Honey,la fel ca multe alte produse,este extraordinara.Eu obisnuiesc sa o folosesc mai mult pe timp de iarna.Are un miros exact ca denumirea produsului,lapte si miere.
Se poate vedea in poza ca dintre cele mai consumate este Milk&Honey.Vara aceasta au aparut doua produse noi in reviste si anume:Solar  si o crema cu miros de castravete.Despre Solar as spune doar ca regret ca am cumparat-o,are un miros dulce spre greoi,o voi folosi iarna.Cealalta cu miros de castravete este foarte usoara,miroase intradevar a castravete insa mirosul parca se evapora dupa 15 minute sau poate ca asa o accepta ph-ul pielii.Precious,are un miros placut si mici particule de sclipici,foarte hranitoare si cu un ambalaj la fel ca al Milk-Honey.Daca ar fi sa comparam Swedish Spa cu Garnier,ambele isi fac bine treaba,insa Garnier datorita bilutei pentru masaj anticelulitic primeste nota 10 pentru ca promite rezultate dupa 21 zile,ceea ce si s-a vazut.Dar voi,le-ati incercat?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu