marți, 22 septembrie 2015

Masca profesionala pentru par cu moralul la pamint

Da da chiar asa,parul meu a fost o perioada cu moralul la pamint pentru ca consideram ca ii este suficient sa-l spal, pieptan si cam atit..Nimic mai fals! Cind am mers sa-mi fac balayage  sau iluminare graduala,eram usor pregatita,luasem 3 luni vitamine pentru intarirea unghiilor si a parului,si daca vreti sa credeti foarte efective,nu adauga in greutate si nu se gasesc in farmacie.Am incercat numeroase produse din comert,fiindca nu-mi place sa stau cu uleiuri de ricin,migdale,argan,masline -desi sunt efective,poate ca functioneaza mai bine ca unele produse frumos mirositoare si in cutii care iti iau ochii,dar  daca parul este degradat iti pui si o foaie de varza pe cap numai sa fie rezultate pe masura.Masca de care sunt multumita la momentul actual este Neutrol,tine de produsele profesionale intrebuintate in saloane,are o cantitate de 500 ml descurca cu usurinta parul si miroase si foarte placut.Am cautat pe net dar nu am reusit sa gasesc ceva legat de acest produs.Il recomand cu incredere pentru ca este alegerea corecta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu