duminică, 11 octombrie 2015

The One Everlasting Foundation

Despre fondurile de ten de la Oriflame am numai cuvinte de bine,s-a intimplat odata in viata sa cumpar un BB Cream si sa ma mir ca de ce arat ca o prajitura uleioasa? Ca apoi sa aflu ca nu este recoamndat tenului gras,dealtfel ca al meu. La viata mea am incercat putine fonduri de ten. Prima mea acoperire make-up a fost..o pudra,o pudra deschisa de la Flormar ce avea un miros placut,eram la liceu si imi placea enorm.Eram contra fondului de ten (mituri peste mituri ca imbatrineste pielea etc) Adevarul este ca mi se parea teribil de complicat sa -l intind pe fata si atunci cind vedeam fete cu un ten atit de luminos si satinat,aveam naivitatea sa cred ca sunt naturale(perfecte) sau folosesc cosmetica scumpa si peste citiva ani vor arata ca niste babe cu pielea lasata.Dar,din greseli invatam..cind am trecut la fond de ten nu am m-ai renuntat! Fondul de ten pentru mine este o protectie,imi aranjeaza chipul,mi-l face luminos,nu exagerez in intrebuintarea lui si nu vreau decit sa arat bine si sa-mi protejez tenul  de factorii nocivi si toata mizeria care pluteste in atmosfera. Am folosit fdt de la Revlon,din acel ce se seta de la deschis spre mai inchis
mi-a placut foarte mult acel fond de ten,foarte ingenios, si m-a tinut mult timp,apoi de la Maybelline New York,    Maybelline Affinitone, mi-a dat o senzatie nisipoasa pe fata,desi acoperirea este ok,probabil a fost incompatibil cu tenul meu,l-am facut prin urmare cadou unei vecine.
 Maybelline Dream Satin liquid, l-am achizitionat prima data in Italia si ce mi-a placut este usurinta cu care se intinde si ca nu se simte pe fata cind este purtat,o sa-l recumpar cind o sa termin produsul actual.

Ne-am inteles foarte bine.


Acum ca sunt consultant Oriflame,am avut ocazia sa achizitionez produse la reducere,de la Oriflame probabil ca am folosit cele mai multe produse de acoperire make-up)De la cele mai ieftine pina la cele mai scumpe.Am incercat si Very Me,dar in opinia mea nu prea se merita,cel putin mie nu mi-a placut.Produsul asupra caruia m-am oprit acum este The One si mai am un Giordani Gold,care o sa-l folosesc pe timp de iarna fiindca are un ton mai inchis.Din gama The One am citeva nuante,una pe jumatate de la prietena mea care a inceput sa-l foloseasca insa si-a luat apoi o alta nuanta.

Tne One Everlasting Foundation in 4 nuante diferite si un singur fdt Giordani Gold.Diferenta din The one si Giordani ar fi doar ambalajul,pretul si ca are SPF 15,ce tine de G.G


Din gama The One am 3 nuante:Porcelain,Fair Nude si Light Ivory.Cea mai inchisa dintre ele,Light ivory o voi folosi iarna,in aceeasi nuanta  cu unicul meu fdt GG,care este la fel Light Ivory.

The One este produsul care nu m-a dezamagit si care continua sa ma uimeasca prin eficacitatea lui si durata de rezistenta pe tot parcruscul zilei.Pona data viitoare,va doresc Sa fiti frumoase! Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu