vineri, 4 septembrie 2015

Astazi m-am decis sa fac pizza acasa.Am tras cu ochiul pe internet si am inteles ca am toate cele necesare,de fapt cel mai necesar.Aluatul nu este o provocare,pentru ca nu demult am facut niste placintele in tigaie si nu am uitat modul de preparare  si nici faptul ca o zi intreaga am avut nevoie sa astept sa iasa fumaraia.Asadar,sa incepem:

Am pus intr-un bol de plastic putina faina,un pic de drojdie,apa si sare.Am framintat cu mina,astfel  ca sa obtin aluatul mult rivnit.


 

Il las 15 min sa dospeasca si intre timp voi razui ingredientele atit de necesare.Am gasit prin frigider o bucata de cascaval italian,Parmegiano Reggiano,desi nu este obligatoriu anume acest fel.O bucatica de salam,care o voi taia rondele,niste sos de rosii cu maioneza( amestecata) care va sta la baza.Ciupercile care mi le-a dat cineva , si nu am m-ai apucat sa le maninc,conservate,stau de atita timp la frigider,pentru diversitate voi arunca citeva rosii taiate rondele si citeva felii de dovlecel tinar.





Asa arata la final scoasa din cuptor,Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu