vineri, 4 septembrie 2015

Gradina noastra.
    Sa incepem cu aceea ca in primul an cind ne-am mutat la sat,totul era lasat pirloaga.Pamintul fusese nelucrat  ani la rind ,plin de maracini,o adevarata poiana.Am postat si o poza,ca sa va convingeti:
    Am zis noi ca asa cum stam aproape de oras o sa cumparam tot de ce avem nevoie,cum am m-ai facuto si pina acum,insa iarba trebuia cosita chiar daca pamintul raminea in starea initiala.In toamna,pamintul a fost arat,imi pare rau ca nu am facut si o poza,iarna arata cam asa:
    In primavara lucrurile s-au schimbat,pamintul l-am lucrat,am plantat pomi,am pus ceapa ( care apoi in mod miraculos a disparut) daca la inceput am crezut ca mi-a facut cineva binele,apoi mi-am dat seama ca am facut pacate,gospodina cirtita isi facea provizii.Cu multa rivna am cumparat rasad,care nu s-a prins din prima,am recumparat,am udat,stropit,prasit...ca la final sa inteleg ca nu a fost degeaba,iata o parte din munca:

     Din rosii am facut adjica,suc de rosii .

     Din vinata am de gand sa fac tocana de legume pe iarna.

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu