vineri, 4 septembrie 2015

Negreala de la nuci verzi

Odata cu venirea toamnei,vin si darurile ei.Daca anul trecut am facut marea greseala de a stringe nuci si de a le pune in beci,au stat la umezeala si nu m-am ales cu nimic.Au fost bune numai de aruncat la gunoi.Anul acesta,m-am innarmat cu nuci,multe, multe, rabdare si un cutitas,da cel mai important manusile care ar fi trebuit sa fie de cauciuc.Am auzit eu de undeva  ca miezul este scump si ca merita deci efortul.Rezultatele sunt ok,pe masura as spune,insa...negreala care mi-a ramas pe maini  ma obsedeaza in fiecare zi,nu mai zic ca am incercat practic toate metodele,de la sare de lamaie si terminind cu Ace,piatra de alaun ( care mi-a ros pielea de ma doare fiecare celula din tesut)...si Wanish.,etc.Luni am programare la frizer asa ca ar trebuie sa rezuiesc din plin in aceste doua zile.Pina la urma eu zic ca a meritat! Dar voi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu