sâmbătă, 5 septembrie 2015

Masca cu miere pentru iluminare treptata


Pe parcursul anilor parul meu a suferit schimbari substantiale.Nu spun drastice,deoarece nu trecea din extrema brunet spre blond si invers.Mama natura nu a fost prea ingaduitoare si am invatat sa accept pe parcurs totul asa cum este.Nu am avut parul bogat si din acest motiv nu l-am purtat prins in coada de cal.Odata cu trecerea timpului am depasit aceasta ciudatenie.Cit am fost la scoala am purtat parul scurt baieteste,mama motiva ca nu are timp sa se ocupe de mine dimineata,am fost un copil cuminte si am inteles,era practic o regula sfinta nescrisa vizita la frizerie.Prietena mea avea parul lung si avea un chin in fiecare dimineata,imi spunea cu invidie "ce bine ca ai tu parul scurt,nu stai sa te necajesti" dar cu toate acestea  nu catadicsea sa-l scurteze. A trecut timpul iar eu dintotdeauna am stiut ca daca voi lasa sa creasca voi fi frumoasa,o fi fost un fix de-al meu insa imi suna asta in cap mereu.Din negru ca pana corbului natural,dorinta mea de a experimenta cu bigudiuri( din acele ce se fierb),foehnul,placa de indreptat,parul meu s-a dechis usor,usor,insa tot  tigancusa  ramineam.Am fost vopsita cu negru,apoi satula am asteptat sa treaca un an( pauza pentru a scapa de acest negru sobru) Acum am inteles,ca imi doresc suvite blonde,mi-am facut la salon tehnica balayage,in culmea  fericirii  eram,insa odata cu trecerea timpului a revenit parca la saten deschis.Postez o poza cum arata dupa tehnica balayage:

  E ok ,insa au trecut 5 luni de atunci si nuanta nu pare sa fie ce a fost.Ieri m-am documentat un pic din blogurile altor fete si m-am decis sa pun in practica ceea ce am citit si sa vad daca da roade sau ba?! Zis si facut! Intr-un vas mic se pun doua lingurite de miere,(mierea  deschide nuanta parului treptat), doua linguri de ulei de masline,se stie ca este hranitor atit pentru par cit si pentru piele.O lingurita de apa oxigenata( care va deschide un pic nuanta parului).Eu am avut ulei de scortisoara,am pus si din acesta asa cum scortisoara praf lipsea.

Mi-am facut o poza cum arata inainte de masca  ca sa pot sa compar dupa.Si iata..Inainte de aplicare a mastii cu miere:
 Este  intradevar incomod,dar sufera baba la frumusete cind are un scop.:))
Dupa 4 ore,rezultatul final:
Mirosul scortisoarei persista in par,sper sa nu predomine mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu