miercuri, 30 septembrie 2015

Avène,o binecuvintare in zilele toride..

Da,ne cunoastem de mult timp.Primul spray de fata a fost  de  la Uriage,era la 50 ml,aveam frecvent cosuri urite si mi-a trecut prin cap ca ar putea fi salvarea.Buunn...! A fost un produs bun,dar din pacate tubul mic a costat mai apoi cit unul de la Avene de 150 ml.Intr-o zi de iarna fara zapada,am intrat seara in farmacie si tot plimbindu-ma pe linga rafturi am vazut acest spray.Costa cam 7-8 euro, iarna trecuta,acum nu stiu.Mi-a fost de mare folos vara aceasta,mi-am pulverizat pe fata cit mi-a poftit inima si inca nu s-a terminat.Tubul in sine era insotit de o mica brosura care scrisa in franceza explica prin imagini la ce foloseste si situatiile descrise.M-am convins foarte mult  ca este un produs pe masura atunci cind mamei mele i s-a intimplat un incident afara in curte.S-a dus sa dea foc la niste gunoaie si printre ele era si un spray de la un oarecare deodorant...noroc ca era prin noiembrie si era imbracata gros,astfel a suferit mici arsuri  in zona fruntii si i-a pirjolit citeva fire de la breton si un pic pe maini.Apa termala in acele momente a ajutat-o enorm pe linga creme si stat in casa o luna jumate.

Beneficii

Veţi fi învăluiţi de o senzaţie de catifelare şi calmare.
Întreaga puritate delicată a Apei termale Avène Thermal vă oferă protecţie de durată.
  • După proceduri chirurgicale
  • Înroşire facială
  • Iritaţii cutanate
  • Arsuri solare
  • Iritaţii ale scutecului
  • După demachiere
  • După bărbierit
  • După efort fizic
  • După epilare
  • În timpul călătoriilor, pentru răcorire
Este pentru mine?

Avène Apă Termală este recomandată cu precădere pentru pielea sensibilă, hipersensibilă, alergică sau iritată.
Am vrut sa se vada cum pulverizez,dar camera si-a facut de cap..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu