miercuri, 30 septembrie 2015

Mi-a placut si am facut..

Despre rulouri din vinete am vazut ,am auzit si am si mincat...unde? la o serbare,ma tot intrebam,cum se pregatesc,tre sa fie tarreee greu si complicat! Important sa nu lipseasca vinetele,caci pofta  vine mincind..si pregatind.Deci cum tin minte eu ca se fac,tot am tras cu ochiul pe  google..


Se i-au 3 vinete,se spala,se taie de-a lungul ca si forma a unei limbi
Se prajesc pe o parte si alta,se lasa la racit pe o farfurie plata cu o hirtie de masa,care sa absoarba uleiul
Maioneza se amesteca cu putin cascaval razuit..
o caciulie de usturoi  curatata se piseaza si se adauga in maioneza si cascaval


vinata se unge cu continutul pregatit si la mijloc se une o felie de rosie

Ar arata cam asa:



Si platoul meu:

Sa aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu