miercuri, 30 septembrie 2015

Dietetic...de te lingi pe degete!

Gatitul pentru mine inseamna un mod de  relaxare,desi exista momente cind nu am chef si prefer sa nu fac nimic (gatesc) citeva zile consecutiv.M-am inspirat pe ici' pe colo'..mai cu seama de la un show tv rusesc pe youtube ,de cite ori il urmaresc mi se face foame si cred ca acesta a fost imboldul pentru ce am gatit eu alaltaieri.Asa ca,se ia:

o parte din iepure( nu conteaza ce bucati)
se taie acceptabil,bucatii medii ( cit sa incapa in farfurie)
presarati cu mirodenii (de care aveti si va plac)
se pun la tigaie,cu putin ulei de masline ,se prajesc
ceapa marunta se adauga cu rosii taiate,la fel ,bucatii medii,arunca intre timp acest continut din rosii si ceapa  deasupra si pune capacul.Aproape de final,am presarat patrunjel proaspat ,din gradina mea.


Intre timp,fac mamaliga...
Nimic complicat,mincarea in sine se prepara cam 30 min,cu tot cu prajit.Legumele vor da din sucul lor, gust, carnii fragede de iepure.Data viitoare o sa torn si vin alb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu