marți, 29 septembrie 2015

Review :Swedish Spa



O sa spuneti probabil,ca arata ca o familie unita,rectific:un adevarat portret de familie,diversi si in acelasi timp au atitea in comun,poarta acelasi nume: Swedish Spa,in traducere ar fi:Rasfat suedez.Aceste produse in opinia mea ,sunt nr 2 dupa Giordani G., doar ca au o alta gama,a igienei personale.Le folosesc de mult timp,in special scrubul care a fost recumparat,crema anticelulita,care pe linga ca miroase a portocale mai este si efectiva,putine creme promit si fac ori se intimpla sa nu functioneze  la fiecare,dar nu am auzit decit de bine si ma declar si eu multumita la rindul meu,nu am dat banii degeaba.
Gelul de dus cu mici particule de scrub,Exfoliating Body Wash,are un ambalaj atractiv,se gaseste la 200 ml,are un efect  exfoliant,miroase extraordinar,a grapefruit, foarte efectiv pentru celulita,va scapa de celulele moarte si se simte pielea mai revigorata dupa dus.Eu il folosesc de regula pe zonele cu probleme,iar zonele cu pricina sunt picioarele.Un produs minunat,are 10+.


Exfoliantul pentru corp sau scrubul care coincidenta sau nu dar seamana cu mierea de albine naturala cu forma viscoasa,se gaseste la  150 ml,usor de folosit,are o aroma de migdale dulci.Granulele de sare şi sâmburi de migdale exfoliază şi catifelează pielea, uleiul de ghimbir o tonifiază, iar complexul Hydracare+ conferă o senzaţie mătăsoasă. În plus, uleiul din migdale dulci hidratează pielea, în timp ce vitamina E o protejează.Recomand ca dupa folosirea acestui exfoliant sa folositi  uleiul  de corp din aceeasi gama,deoarece poseda practic acelasi miros,ceva mai persistent de portocala,dar si se mentine mult timp aroma.



Nu-i asa ca are culoarea unei mieri de albini?

Masca de fata cu efect de detoxifiere si curatare profunda.Spre marea mea mirare,isi indeplineste misiunea,i-am dedicat o postare in intregime doar ei. Are o culoare similara ca a mastii de argila verde,insa nu stringe pielea cind se usuca pe fata,se aplica pe pielea curata si se lasa sa actioneze 10 min,este o masca cu un miros neutru si se gaseste la  50 ml.


Gelul de dus albastru,cu mici particule de alge brune,confera o stare de relaxare si da o stare de bine chiar si la cea mai avansate stare de oboseala,are 200 ml si l-am cumparat (era in oferta),crezind ca este exact ca cel portocaliu,dar am gresit pentru ca or fi semanind dar sunt total diferite.


Crema anticelulitica Swedish Spa,este o crema aromata,destinata celulitei de orice tip,face pielea catifelata,are un miros imbietor de portocala,textura este a unui gel incolor si intradevar actioneaza in timp daca este folosita cu regularitate.



Conţine cafeină, cu efect de diminuare a celulitei, ulei de ghimbir energizant şi complexul Hydracare+,

 care tonifiază şi hidratează.Se gaseste  la 200 ml,nu are dozator sau biluta.Este a doua crema care o recumpar,ma tine mult timp asa cum incep sa o folosesc intens primavara.M-am gandit sa-i atribui un ambalaj tot de la o crema anticelulitica Garnier,aceea avind un mecanism care maseaza efectiv zonele cu probleme stimulind astfel circulatia sanguina.Dar ma gandesc inca..





Si ultimul produs,uleiul pentru corp si par,Swedish Spa Beauty Wonder.

DESCRIERE


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu