luni, 28 septembrie 2015

Masuta LACK de la Ikea!

Demult vroiam sa public ceva legat de Ikea,dat fiind faptul ca mobila care este in casa am achizitionat-o de la ei,nu tot odata,bineinteles! Mi-a placut pina acum ce am cumparat si mai fac cite o cumparatura si in prezent,mobila fiind usor de asamblat si de ingrijit.Ce imi place la Ikea,este ca se gasesc produse pentru toate buzunarele.Nimeni nu s-ar simti marginalizat,si foarte multi au inteles pina acum ca lucrurile sunt de calitate si care dureaza in timp, se gasesc atit pentru spatii mici cit si spatii mari.Am achizitionat de curind o masuta pentru cafea cu rotile,de mult pusesem ochiul,dar nu ma puteam hotari,insa dupa o postare gasita la intimplare,m-a convins! Asa ca,hai sa va bucur ochiul un pic. Descrierea este simpla:Cu rotile; ușor de mutat. 1 compartiment deschis pentru depozitarea revistelor, telecomenzilor etc. Păstrează lucrurile organizate și suprafața mesei ordonată.
Dimensiuni
55x55 cm
  1. Usor de asamblat:





















2. Rezultatul final,ar fi:











Am ales aceasta masuta fiindca este accesibila la pret,costa 119 ron si acum am unde sa-mi depozitez cele citeva carti,asa cum pina astazi le pastram intr-o cutie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu