duminică, 27 septembrie 2015

Argila Albastra

Mi-am propus sa incerc macar 2-3 feluri de argila in functie de necesitatile tenului meu,sa vad care ma multumeste si sa apelez ori de cite ori o sa vreau sa ma rasfat.Nimic mai simplu:am mers la farmacie si mi-am luat o argila albastra,am zis,hai pe cea verde am incercat-o,tenul s-a mai inviorat,petele maronii s-au mai albit..DAR,ce nu stiam eu ca cea de data trecuta nu era verde ci...tot albastra,cutia o aruncasem si pastram doar pungulita cu continut.Nu sunt dezamagita,doar ca m-am indus si pe mine in eroare si pe voi fara sa vreau...((((   ...Ei daca atunci nu mi-am aplicat-o 
decit pe fata,acum a venit timpul sa fac totul ca la carte si mi-am intins-o in strat gros pe fata (evitind zona ochilor),un pic pe git...si zona decolteului,acum mi s-a strins toata si ma simt ca o testoasa incretita.
Pe cutie scrie ca este recomandat sa stai cu ea 15-20 min pentru un efect vizibil.Asa cum exista avantaje,exista la fel si dezavantaje,in cazul meu ar fi ca atunci cind imi dau jos argila o fac sub dus ( daca am aplicat-o si in zona gitului,decolteului) si atunci murdaresc totul in jur si mai risc sa se infunde si canalizarea.Cind este aplicata doar pe fata,o fac cum mi-as spala fata in mod obisnuit la robinet,deci e mai simplu.Dupa acest rasfat am simtit adesea ca imi simt pielea uscata,mi-am pus o crema de noapte asa cum acus o sa merg la somn.Iata si beneficiiile mastii mele din aceasta seara:
Argila albastra are o putere foarte mare de purificare a corpului si este folosita pentru detoxifierea organismului si pentru echilibrarea calitatilor pielii prin netezirea ridurilor si eliminarea pistruilor si a acneei. Ea mai ajuta la eliminarea reziduurilor toxice de la nivelul pielii, la reducerea aspectului celulitei si la tratarea diferitelor afectiuni ale pielii – psoriazis, eczema, dermatite.
 Trebuie sa va marturisesc ca o folosesc mai mult pentru riduri,fie si fine...nu o sa fiu mereu tinara dar pot sa le tin in friu sau cel putin sa le incetinesc aparitia.Daca aveti reomandari,le voi accepta cu cel mai mare drag.Va recomand sa o incercati si voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu