duminică, 27 septembrie 2015

Parfum cu aer de toamna,So Fever For Her


Cind l-am primit cadou,l-am desfacut fara sa stau pe ginduri si mi-am pulverizat pe incheietura mainii.Vreau sa zic ca doar ce aparuse in revista Oriflame,avea o forma interesanta care dupa mine chiar infatiseaza un corp de femeie eleganta.Nu am dat gres,caci este un parfum elegant,deloc greoi sa fie specific anume pentru seara.La acel moment purtam un alt parfum asa ca l-am inchis in cutie si a stat depozitat pina acum cu alte produse sigilate.Ieri  m-am dat cu el si toata ziua i-am simtit adierea,venea ca un val...imi dadea o stare de toamna,afara e chiar toamna,insa una calda.O stare de frunze aramii,de individualitate aristocratica,ca un mister ce ii tine pe toti in public si lasa sa te admire.Nu stiu de ce m-am ferit sa-l port pina acum,poate ca mi se parea prea  dulce,dar asta la prima vedere,de fapt da o nota de caldura si e incomparabil cu Eclat care este un parfum chic. So Fever,are o aroma descrisa exact ca pe site-ul Oriflame,descrierea ar fi:Un parfum provocator, ce incită simţurile şi tachinează pielea cu îmbinarea seducătoare de coacăze negre crocante, lemn dulce de santal şi floare sălbatică de ghimbir, învăluind-o pe cea care îl poartă într-o văpaie pătimaşă. O aromă jucăuşă şi sexy, ce împinge graniţele pasiunii şi dorinţei.

Dincolo de descriere,are o nota calda de toamna,este purtabil in orice  moment al zilei,nu  provoaca dureri de cap si foarte cochet  pentru a fi purtat in geanta,are o cantitate de 50 ml si se gaseste la pretul de 470 lei,aproximativ  21 euro.Daca ar fi sa-l descriu intr-o poza,ar fi cam asa:

















Oriflame,de aceasta data nu ai dat gres! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu