joi, 24 septembrie 2015

Uleiul de par Eleo de la Oriflame,merita laudat?

Am vazut pe internet acest produs cu mult inainte sa apara in catalogul Oriflame,intuitia imi spunea ca trebuie sa-l am si eu..asa ca am asteptat pina au aparut...Doar mostrele.O mostra 10 lei per bucata,cantitatea nici ea prea dementiala..1,5 ml.As fi vrut chiar produsele care abia astept sa le achiztionez in intregime,nici un fel de semincioare zvirlite la intimplare pentru a potoli foamea..Am venit acasa,am desfacut mai intii una,apoi in alta zi alta.Pareri? Mi-a placut mirosul,calitatea se simte de la prima utilizare,parul este mai ascultator,ca na,eu am firul subtire si parul lung pina un pic mai jos de umeri..acum ca am suvite blonde este mai capricios,mai repede parca se incilceste ( si pina la vopsire era la fel),mai firav si capricios.Ce pot sa zic? Felicitari Oriflame  pina cind,astept cu nerabdare produsul in sine cu tot pachetul(masca si tot ce mai este),pina una alta ma multumesc sa testez  doua mostre Eleo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu