vineri, 25 septembrie 2015

Masca de fata Oriflame,Reactie Adversa?!

Chiar daca nu o fac ca la carte saptaminal,dar mastile de fata  din tuburi ma scutesc de efortul de a le dilua,amesteca...Din acest motiv prefer produsele din comert.O aplici,stai 10 minute si gata! O indepartezi usor si ai scapat..Recent,mi-am luat din catalog o masca de fata cu argila din arbore de ceai,un tub numai bine cit sa-mi ajunga pe o durata ok ,50 ml suficient sa ma satur sa trec apoi la alta( va zic ca nu le folosesc regulat,cu zi insemnata in calendar) si surpriza: incepe sa ma usture de mama focului,de colo simt ca se inroseste dar pe tub scrie:10 minute,nici mai mult,nici mai putin...pai nu m-a facut pe mine o masca de fata! ..deschid robinetul si ma spal imediat.Holbez ochii inca o data la produs,nu e expirata,are termen pina in ianuarie,2018...pffff! Ironia sortii face ca am folosit lotiunea de curatat fata si tonerul din aceeasi gama,adica cu arbore de ceai verde,aveam si crema,dar fiindca nu imi pria mirosul am facut-o cadou prietenei mele.Imi aduc aminte ca am m-ai patit asa cu o crema de fata cu citiva ani in urma,dar era alta poveste.Am deschis crema cu pricina si mirosea a plastic..curat plastic! Normal ca nu am m-ai folosit-o dupa aceea,am aruncat-o si reclamatii nu am facut consultantului care mi-a livrat-o..am trecut peste acel incident caci intre timp aveam produse care compensau furia si ar fi fost pacat pentru o crema sa zic ca toate produsele sunt rele,nu credeam ca se va repeta episodul asa ca...Imi pare rau Oriflame!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu