sâmbătă, 26 septembrie 2015

Rimel Giordani Gold Luscious Volume

Ce rimel extraordinar! ...aproape ca orice rimel,Nimic Deosebit! A,ba da,e marca Giordani!Este laudat si pe linga alte rimeluri nu este cu nimic atit de iesit din comun,peria este ca orice perie de la orice rimel,nu piaptana genele in timp ce aplici produsul...unica diferenta este pretul ambalajul..DA,AmBALAJUL..pentru ca  in primul rind dam banii pe ambalaj,apoi urmeaza  continutul...frumos,impachetat,dichisit,sa atraga,,si cel mai important,sa semene cu produse de brand care au menirea sa coste mult dar sa zici ca da..mi-am dat pe gene cu cutare..nu foaie verde,daca mai ai si norocul sa ai genele cit de cit atunci e ok.Hai sa facem o comparatie? sunt deacord ca nu lipeste genele,nu stiu daca e rezistent la apa,m-am bagat sub dus si s-a scurs totul,il apreciez ca nu aratam ca naiba..mi-am pipait genele si nu am nici un pic de rimel, nici urma! Descrierea celor de la Oriflame:

Rimel cu efect vizibil de amplificare a volumului genelor, după o singură aplicare**. Nu încarcă genele. Sistemul Lash Enhancing conferă un plus de rezistenţă şi ajută la reducerea căderii genelor*.


Ok,pina aici sunt de acord,dar am o nelamurire: eu am genele lungi si negre si nu am simtit nici un fel de amplificare si volum,cu atit mai mult dupa o singura aplicare,,dupa doua aplicari,da.La fel si cu oja,orice oja..aplici de doua ori,adica un strat apoi un alt strat si  atunci intelegi ca culoarea e faina,foarte profesional arata,ca manichiura la salon.

Dar va invit sa vedem trei tipuri de rimel de la branduri diferite...ca pina la urma diferenta este doar in ambalaj,hai sa va convingeti si voi..
 
Periuta Giordani Gold Lucious Volume
perie  yves saint laurent
Perie Pupa

Cu Pupa am avut o poveste neplacuta in tinerete,si din acest motiv am zis ca nu o sa ne mai reintilnim in pofida faimei care o avea.Pur si simplu nu l-am m-ai recumparat.

Innafara de ambalaj ,pret,termen de valabilitate ( 3 luni de la deschidere), mai este vreo diferenta?!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu